יום שני, 17 בדצמבר 2012

עיצוב המטבח:מטבחים פרובאנס מטבח הייטק

 מטבחים הם לב ליבו של כל דירת מגורים, כאשר אנחנו מעוניינים ב- חידוש מטבחים פרובאנס ישנם הרבה כללים בעיצוב שנחוץ לדעת. כך לדוגמא עיצוב אחיד, צבעים מאותו הסגנון ועוד. כאשר אנחנו מתמקדים ב- עיצוב מטבחים פרובאנס אז הנהלים שהדגשנו חשובים במיוחד. עיצוב מטבח הייטק הוא עיצוב מיוחד אשר קיימים לו את המאפיינים ששייכים לו, אך שלא לשכוח שנחוץ להקשיב אל הכללים. קודם כל חוקי עיצוב הפנים הגלובאליים, ורק אז לבצע אותם בנושא שיפוץ בסגנון מטבח הייטק.
מטבחים פרובאנס – שלבי העיצוב
כשנצפה במטבחים פרובאנס נהיה מסוגלים להתמקד במספר תכונות, כגון המאור השונה, האי שאינו זהה וללא ספק הגוונים. לא מורכב להבחין שמטבחים פרובאנס מעוצבים בצורה אחר טיפה בכלל החלקים האלה. כשאנחנו לדוגמא מדברים על תאורת המטבח נשים לש שיש הבדל מהותי בין תאורה בצבע חם למאור בגוון קר, בפיגמנט נושא זה מופיע בגוון כהה לעומת בהיר וכן הלאה. ורק אחר כך צריך לקבל החלטה לגבי חומרי הגלם, עץ בניגוד לסנדוויץ וסוגו, פורניר, פורמייקה וכו'. ובסופו של דבר להתאים את המטבח אל המתגוררים, מטבחים פרובאנס בשנים האחרונות הם כאלה שעונים על צרכי הבית, ובהחלט זהו פרמטר שלא ייתכן שנשכח בכלל התהליך, ואפשרי להגיד שזה אף החשוב ביותר.
השוני שבין הגישות
על פי מה שכולנו יודעים, זה סביר לקנות מטבחים פרובאנס מכמה סוגי מקומות, חברות, יבואנים ונגריות. וההבדל בהחלט הוא גדול. לעומת זאת, הכרחי להכיר שבהרבה מקרים אותו נגר מטבחים היה שכיר אצל חברת מטבחים איכותית והוא איננו ירוד מהם. החברות מטבחים האיכותיות שמייצרות כעת מטבח הייטק הן באופן קבוע נותנות אמינות טיפה יותר טובה, והמון עיצובים לבחור מהם לגבי מה שיכול להתאים בשבילנו. היבואנים יעניקו בדרך כלל או מטבח הייטק ברמה איכותית מאוד או מטבח הייטק ברמה זולה ולא ברמת ייצור איכותית. והכי נחוץ לזכור לבדוק על מה שכולם מציעים בשבילנו ורק אחרי כן לבצע בחירה על מה שאנחנו רוצים.
מטבחים פרובאנס: עיצוב מקצועי
עיצוב מקצועי של מטבחים פרובאנס זה עיצוב שיביע את הפיגמנטים המדוייקים והתאורה הנוכנה. הדבר הזה הכי חיוני. על מנת להחליט על גוונים באופן נכון הכרחי להביט על כלל הבית כולו, ואז להכריע על הסגנון שישתלב ועל הצבעים. בדיקת תאורה תקרה לאחר מכן, ובשלב שלאחר מכן נהיה מסוגלים לבצע החלטה בנושא המרכיבים שמתאימים, והאלמנטים שקיימים לנו לעיצוב מטבח הייטק, כך לדוגמא חיפוי, פתרונות אחסון ופינות ישיבה. אדריכל מטבחים איכותי יבצע התאמה בין מרחב של המטבח למבשלים העיקריים שלו, ולאחר מכן יארגן מקום נוח לבישול ולעבודה, הרי מטבח הוא דבר ראשון לעבודה לא משנה אם הוא מטבח הייטק או שלא. נוחיות מתבטאת בהמון אלמנטים, כך לדוגמא רווחה, רזרוות, וגדלים. בניית מטבחים פרובאנס בצורה חכמה זה חשיבה עמוקה על כלל האלמנטים הקטנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה